دسترسی به پورتال قدیم
English
سوالات متداول
نظر سنجی
ویژه همکاران
کنتراست
صفحه اصلی
ارتباط با مشتریان
تماس با ما
درباره ما
فرم نظرسنجی
پست الکترونیک
پرسش های متداول
شبکههای اجتماعی
ستاد خبری مرکز حراست
پست الکترونیک تخلفات اداری
سامانه 195
غرامت
ثبت شکایات
پیشخوان ارباب رجوع «ثبت و پیگیری مکاتبات»
صندوق های پستی
صندوق 1
صندوق 2
صندوق 3
صندوق 4
سرویسها
سرویس تجارت الکترونیک
رهگیری مرسولات سازمانی
امکانات وب سرویس
شرکای تجاری
ارزیابی شرکتهای تجارت الکترونیک
مشترکین تمبر
یاپست
ابزارها
فایل های تبلیغاتی
فونت، لوگو
نشریه الکترونیکی
پروژه های کوتاه مدت
از گوشه و کنار دنیا
مستند نگاری
فیلم و تصویر
عکس
فیلم
موشن گرافی
اینفوگرافی
گالری تمبر
رویدادها
بنر و پوستر
اسناد مرتبط
بیانیه حریم خصوصی
مقررات پستی
نرخنامه شرکت ملی پست
دستور العمل بارگذاری محتوای تارنما
افق 4 ساله شرکت
احکام اتحادیه جهانی پستی
موزه و اماکن تاریخی
صفحه اصلی
ارتباط با مشتریان
تماس با ما
درباره ما
فرم نظرسنجی
پست الکترونیک
پرسش های متداول
شبکههای اجتماعی
ستاد خبری مرکز حراست
پست الکترونیک تخلفات اداری
سامانه 195
غرامت
ثبت شکایات
پیشخوان ارباب رجوع «ثبت و پیگیری مکاتبات»
صندوق های پستی
صندوق 1
صندوق 2
صندوق 3
صندوق 4
سرویسها
سرویس تجارت الکترونیک
رهگیری مرسولات سازمانی
امکانات وب سرویس
شرکای تجاری
ارزیابی شرکتهای تجارت الکترونیک
مشترکین تمبر
یاپست
ابزارها
فایل های تبلیغاتی
فونت، لوگو
نشریه الکترونیکی
پروژه های کوتاه مدت
از گوشه و کنار دنیا
مستند نگاری
فیلم و تصویر
عکس
فیلم
موشن گرافی
اینفوگرافی
گالری تمبر
رویدادها
بنر و پوستر
اسناد مرتبط
بیانیه حریم خصوصی
مقررات پستی
نرخنامه شرکت ملی پست
دستور العمل بارگذاری محتوای تارنما
افق 4 ساله شرکت
احکام اتحادیه جهانی پستی
موزه و اماکن تاریخی
مركز تماس ۱۹۳ شركت ملی پست فعال و آماده پاسخگویی است
تاريخ وقوع
:
۱۴۰۴/۰۳/۳۱
|
تعداد بازدید
:
۲۴۹
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست گفت: مرکز تماس امور مشتریان شرکت ملی پست(۱۹۳) همچنان دایر و بدون وقفه آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و ارایه اطلاعات به مردم است.
مدیرعامل شركت ملی پست روز خانواده و تكریم پیشكسوتان را تبریك گفت
تاريخ وقوع
:
۱۴۰۴/۰۳/۳۱
|
تعداد بازدید
:
۹۲
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم پیشکسوتان را تبریک گفت.
مدیرعامل شرکت ملی پست:
مرسولات مردم مدت زمان بیشتری نگه داشته می شود
تاريخ وقوع
:
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
|
تعداد بازدید
:
۵۹۷
مدیر عامل شرکت ملی پست گفت: در شرایط کنونی که شاید برخی مردم در نشانیهای خود حضور نداشته باشند تلاش می کنیم مرسولات به مبدا عودت نشود و مدت زمان بیشتری نزد پست بماند.
رئیس کمیته مدیریت بحران شرکت ملی پست تاکید کرد؛
خدمترسانی مستمر شبكه پستی در شرایط بحرانی
تاريخ وقوع
:
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
|
تعداد بازدید
:
۱۲۲۱
شرکت ملی پست با تکیه بر الگوی «تداوم خدمت در شرایط بحران»، به فعالیت بیوقفه در سراسر کشور ادامه میدهد.
مدیر کل توسعه سرمایه انسانی؛
تمامی فرآیندهای حوزه منابع انسانی پست در مسیر هوشمندسازی
تاريخ وقوع
:
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
|
تعداد بازدید
:
۶۵۰
مدیرکل توسعه سرمایه انسانی شرکت ملی پست از هوشمندسازی تمامی فرایندهای حوزه منابع انسانی در قالب سامانه یکپارچه منابع انسانی (hrs) خبرداد.
استاندار قزوین در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی پست:
جینف، گامی مهم در راستای بهبود برنامهریزی شهری و خدماترسانی هوشمند
تاريخ وقوع
:
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
|
تعداد بازدید
:
۳۷۴
در دیداری که صبح امروز بین محمد نوذری استاندار قزوین و محمد احمدی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست انجام شد، استاندار پروژه جی نف را گامی مؤثر در جهت بهبود برنامهریزی شهری و خدماترسانی هوشمند ...
به بهانه روز جهانی صنایع دستی
پست؛ پل ارتباطی هنرمندان صنایع دستی با بازارهای سراسر كشور
تاريخ وقوع
:
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
|
تعداد بازدید
:
۲۶۶
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در یادداشتی به مناسبت روز جهانی صنایع دستی، به تشریح نقش پست در رونق کسب و کار هنرمندان تولید کننده صنایع دستی کشور پرداخته است.
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت:
جینف، اجرای دولت الكترونیك را محقق میكند
تاريخ وقوع
:
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
|
تعداد بازدید
:
۲۶۴
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی تکمیل طرح ملی جینف را گامی مهم در مسیر شفافیتهای اقتصادی و تحقق دولت الکترونیک دانست.
استاندار مازندران:
یكی از معیارهای مهم در ارزیابی عملكرد فرمانداران، موفقیت در اجرای جینف است
تاريخ وقوع
:
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
|
تعداد بازدید
:
۳۵۲
استاندار مازندران، در جلسه شورای اداری این استان گفت: فرمانداران باید نسبت به طرح ملی جینف اقداماتی عملیاتی و جهادی انجام دهند، زیرا اجرای موفق این طرح ملی یکی از معیارهای مهم در ارزیابی عملکرد آ ...
سادهسازی جمعآوری تمبر با نرمافزار تلفن همراه
تاريخ وقوع
:
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
|
تعداد بازدید
:
۲۹۵
مجموعهداران تمبر در سراسر جهان به ابزاری ساده و رایگان برای شناسایی بیش از ۱۲۰ هزار تمبر -که این تعداد همچنان در حال افزایش است- دسترسی خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت ملی پست؛
ارزیابی عملكرد كاركنان براساس تحقق برنامههای عملیاتی و راهبردی انجام میشود
تاريخ وقوع
:
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
|
تعداد بازدید
:
۶۴۸
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در اختتامیه همایش سراسری مدیران از مدیران استانها گفت: از امسال مبنا و معیار سنجش عملکرد براساس حرکت در مسیر تحقق پروژهها و اهداف تعیین شده در برنامه ...
وزیر ارتباطات در نشست مدیران پستی سراسر کشور:
شرط ارزشمند تحول در پست، رسیدن منافع آن به مردم است/ لزوم پیوستن مجموعه پست به ابر دولت
تاريخ وقوع
:
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
|
تعداد بازدید
:
۷۱۳
وزیر ارتباطات در نشست مدیران پستی سراسر کشور، با تأکید بر اینکه حمایت از طرحهای تحولآفرین زمانی ارزشمند است که منافع آن به مردم برسد، خواستار استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود برای افزایش رضایت ...
صفحه
1
از
7
1
2
3
4
5
6
...
7
.
بعدي
.
برو
آرشيو اخبار
6.1.15.0
گروه دوران
V6.1.15.0